Főmenü

Hasznos cikkek

Megdöbbentö különbség a 6 és 8 óra alvás között!

    • csill
Sziasztok :) Tudjátok ugye, hogy az egészséges életmód 3 összetevőből áll?-edzés-diéta-pihenés Sokan nem is gondolnák, hogy az alvásnak mekkora szerepe van. Találtam erről egy nagyon hasznos cikket, amit most veletek is megosztok. :) "Megdöbbentő különbség a 6 és 8 óra alvás között!! Biztosan mindenki számára ismerős az a mondás, hogy...

Versenyzői és termék hírek

Tóth Dani búcsúja a Best Body Nutrition-től

    • dani2
Sziasztok! Jó ideje nem jelentkeztem, ennek több oka is volt. Első és legfontosabb a szorgalmam, ami a blogolásomat sajnos évek óta nem jellemzi. :D Egy másik ok, amit már tudok pár hónapja, de a tavalyi év végéig nem volt publikus, az az, hogy a Best Body Nutrition nem hosszabbított...

A márka

Best Body Nutrition

Egy értékesítési irodából kiindulva építettük fel a Best Body Nutrition-t, mint saját márkát. A márkát, mely időközben világszerte ismertté vált. Minden kontinensen van értékesítési partnerünk és csupán Németországban egy több mint 2.000 partnerből álló hálózattal rendelkezünk.

Bővebben a Best Body Nutrition cégről 

Minőség - A minőség a legjobb garancia

Minden teljesítménysportoló célja, hogy megbízható táplálékkiegészítő termékekkel támogathassa fejlődését.


A németországi Stuttgartban található, az Olimpiai Sportolókat Támogató Központ 2010 óta elkötelezett használója a Best Body Nutrition termékeinek. Az együttműködés keretében a célunk, a sporttáplálkozás és a táplálékkiegészítők használatának területén a doppinghasználat megelőzésének erősítése. Cégünk termékeit kizárólag élelmiszer alapanyagok segítségével állítja elő.

Bővebben a Best Body Minőségről

 

Zsírégetés és izomépítés?

A zsír égetése és az izomzat építése egyidejűleg nem lehetséges. Az izomtömeg építéséhez sok tápanyagot és kalóriát kell bevinnünk a szervezetünkbe. Mivel a zsírégetéshez negatív kalória egyensúlyt kell elérni, a zsírégetés és izomépítés egyidejű megvalósítása nehezen elérhető.

Bővebben a Célorientált Edzésről

Regeneráció

A megfelelő pihenés éppolyan fontos, mint az edzés és táplálkozás. Az edzések alkalmával mikrosérülések keletkeznek a szervezetben, mely jelzést küld a testnek, hogy kijavítsa azokat. A regeneráció érdekében fogyasszunk pl. elegendő fehérjét. Amennyiben a szervezet egyensúlya helyreállt, az izomzat erősebbé válik. A következő edzés így könnyebben lesz végrehajtható.

A testi pihenés mellett a szellemi felfrissülés is nagyon fontos a sportolók számára. Ugyanis nem csak a testünk, hanem az idegrendszerünk, az anyagcserénk, valamint a pszichénk is fel kell, hogy frissüljön. Masszázzsal, nyugodt hangulatú étkezésekkel vagy akár szaunázással megfelelően regenerálhatjuk a testet és a lelket.

Ugrás a Fehérjékhez